۰۹۱۳-۱۱۴۲۲۵۰ پاسخگوی پرسش‌های شما هستیم...

  یکی از دغدغه های اساسی بازرگانان از دیرباز ، چگونگی تأمین و حمل و نقل به موقع کالا بوده که به لطف گسترش روز افزون فناوری و روابط بین المللی ، این امر به مرور سهل الوصول گردید.

  امروزه تأمین سریع کالا در روابط تجاری یکی از مهمترین پارامترهای تضمین کننده شرکت های بین المللی بوده و روش های مختلف حمل و نقل تحقق بخش اهداف تجاری و بازرگانی آنان میباشد.

  گسترش بازارهای جهانی و تمایل به مراوده تجاری با سایر کشورها ، ما را بر آن داشت تا با در نظر گرفتن شرایط جفرافیایی کشورها و با استفاده از لاین های هوایی ، بنادیر و راه های زمینی بهترین مسیر حمل و نقل کالا در اقصی نقاط جهان را به مشتریان گرامی معرفی کنیم.

  بطور کلی حمل و نقل بین المللی به دلیل مناسبات تجاری و متناسب با قوانین هر کشور وجه تمایز و تفاوت هایی دارد که به منظور تسهیل این فرآیند دنیای بازرگانان فرداد اسپادانا با سابقه طولانی در زمینه حمل و نقل بین المللی کالا میتواند تجربیات خود را در اختیار شما بازرگانان و تولید کنندگان محترم قرار دهد.

 

 

  حمل و نقل بین المللی چیست؟

  کلید طلایی توسعه اقتصادی در کشورها حمل و نقل بین المللی بوده و رابطه مستقیمی بر افزایش روابط تجاری کشورها و چرخه اقتصادی هر کشور دارد.

  بطور کلی جا به جایی افراد و کالاها از طریق راه های هوایی ، دریایی ، ریلی و زمینی و عبور از مرزهای قانونی کشورها تعریفی از حمل و نقل بین المللی میباشد.

  لذا حمل ‌و نقل بین ‌المللی محدودیت خاصی ندارد ولی بسته به نوع کالا ، حساسیت بار و همچنین قوانین ترخیص کالا و تشریفات کمرگی ، دنیای بازرگانان فرداد اسپادانا بهترین روش حمل کالای شما را بررسی کرده و اطلاعات دقیق در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

انواع روش های حمل و نقل بین المللی :

همانطور که قبلاً هم اشاره شد ، از روش های حمل و نقل بین المللی حمل هوایی ، دریایی ، ریلی و زمینی بوده که بر اساس عوامل مختلف همچون نوع کالا ، حساسیت و ارزش کالا ، کشور مبدأ و جفرافیای آن کشور ، مناسبات و قوانین تجاری کشور مقصد ، هزینه حمل و نقل و ... روش مناسب انتخاب میگردد؛ برای مثال برای حمل و نقل مواد غذایی فاسد شدنی یا میوه جات ، میبایست کوتاه ترین و سریع ترین راه ممکن یعنی حمل هوایی انتخاب شود.

یکی دیگر عناصر مهم در حمل و نقل بین المللی ، ارزش کالا و در نظر گرفتن خطر های احتمالی موجود در راه های حمل کالا میباشد ؛ برای مثال کشتی های حمل کننده در راه های آبی ، احتمال غرق شدن یا آتش گرفتن دارند ، پس شخصی که با استفاده از انواع روش های حمل و نقل بین المللی تجارت می کند ، باید جهت انتخاب صحیح ؛ ریسک های موجود ، هزینه و زمان ، شرایط حمل کالا را بسنجد.

 

 

 

 

Top